Släktträd

Kommentarer

Anonym sa…
Oj vilken fin och vacker film! Fin musik, fina foton, fina målningar! Och vilken glädje tjejen med pannbandet bjussar på vid 3.30 :)
Bråkesson sa…
Trevligt att du tycker så! Kanske känner vi varandra, tro?
Anonym sa…
Nja, jag hittade din blogg av en slump när jag sökte på Povel Ramel, men tyckte den var bra så har fortsatt att kika in lite då och då, och denna film påminner mig om min egen bakgrund, äldre släktingar osv, blev lite sentimental och kände att jag ville ge beröm för vilken fin film du länkat till.
Anonym sa…
Hjälp vilken konstig och lång mening jag lyckades få till. :)
Anonym sa…
Vacker video! du borde uppdatera din blogg oftare! :)
Bråkesson sa…
Tack å Tack! Jag uppdaterar min blogg när jag har något att säga. Jag vill inte uppdatera bara för uppdaterandets skull. Då blir det mer kvantitet än kvalitet.